Administrar

MEME temps enrera!!!!!!!!!

kpitana | 14 Desembre, 2007 12:16 |

El Clint (A tot Bloc!) em passa aquest MEME temps enrera!, estic contenta, no en tenia cap!!! Ahir em pensava que seria més fàcil i m'ha duit un poc de feina.

I el passo a La Mare del Pol, a l'Andrea, Tipus qualsevol, i al Llorenç Carreras.

1-     Jo 10 anys enrera – Vivia tota sola en el meu pis de fadrina en el barri de Santa Caterina de Palma, anava amb bicicleta a treballar, pesava 20 quilos menys, fumava (ho vaig deixar definitivament), sortia de nit, anava al cinema sempre que volia, dormia tot el diumenge dematí, viatjava , anava cada any a les festes de Sant Joan a Ciutadella. Treballava on treballo, duc 22 anys a l’administració autonòmica. I lo millor va ser conèixer el meu xivet aquell mes d’octubre ....

2-      Jo 5 anys enrera – Estàvem casats i acabàvem de tenir el nostre primer fill.  Deixarem el piset de fadrins de Santa Catelina per un 11e pis de lloguer al centre de Ciutat, no anava amb bicicleta ja que podíem anar caminant a la feina. (fem feina junts,). Començarem a pensar deixar Ciutat per anar viure al poble, i aprenguérem a ser pares i conèixer altres alternatives d’oci.

3-     1 any enrera – l’any passat.... Ja som quatre a la família, vivim al poble que em va veure néixer, el meu fill va a l’escola on jo vaig anar, i tenim dos cotxes un d’ells familiar clar!!!, cada dia anam i venim de Ciutat al poble, faig la mateixa feina i tenc el mateix cap (el meu xivet). Aquest estiu em vaig comprar una bicicleta, vaig pel poble amb la nina a la cadireta. D’anar al cinema, a sopar sols, de viatjar sols i tot allò...res de res poc i bo. Sabem que es el ventolin, l’estilsona, el dalsy, apiretal, les activitats extraescolars, el canals Jetix, Boomerang. Jugam a UNO. Em fet amics nous, pares de l’escola..i anam al futbol a veure jugar en el nostre crac.

4-     Ahir – (13 de desembre) Em vaig aixecar com cada dia a les 6’15h, una dutxa, un cafè amb llet, anar a cercar ma mare que queda amb els nins fins que arriba la meva germana. Deixar els 50euros a la dona de fer net. I cap a Ciutat a treballar tot el dia. Molt de fred estàvem a 2º,. Aprofitarem per dinar junts de “menú” al bar de tota la vida i férem una de les compres estrella de reis, una canastra nova de bàsquet per posar al corral de casa. Arribarem al poble, la nina i jo  a casa i pesar pel súper i ells dos anaren a l’entreno de futbol. A les 21’00h tothom a dormir.

5-     Avui – (14 de desembre) Segueix fent fred i estic a la feina davant l’ordinador com cada dia i treballaré fins a les 15’00h, hi ha dues companyes d’àrea que no venen a treballar una està malalta i l’altre te vacances, així que avui serà un dia feixuc. Som divendres i demà tenim matances del porc a ca els sogres. Agafo 50cètims i faig un cafè de màquina.

6-     5 cançons que em sàpiga la lletra– Difícil, molt difícil, així que posaré etapes..l’etapa de nina el Camilo Sesto i el Raphael. El Vivir asi es morir de amor era la meva cançó que encara cant dins el cotxe com una loca, em du molts bons records.L’etapa de  l’Institut els Ramones l Do you wanna Dance, i la Chica de Ayer de Nacha Pop i Angie dels Rollings. L’etapa actual, cant les nadales de l’escola tot el dia, però he agafat el gust a Marlango i al Seal., però no em se la lletra .Coses de fer-se gran..

7-     5 llocs ideals per visitar, la platja del Caló de Formentera, la platja d'Es Trenc  i la des Carbó a Sa Colònia de Sant Jordi. I m’agradaria visitar Nova York, anar a Nova Zelanda i a la Polinèsia Francesa Papeete , Bora Bora.  ja son més de cinc..

8-       5 Joguines preferides – El set de perruqueria de la Señorita Pepis, la Nancy,  els Juegos Reunidos Geyper, el Cine Exin, i les Maripepas que eren per retallar uf! com m’agradava, vestir i desvestir aquelles figures.

9-     5 distribucions GNU/linux – jajajaja jo si que tenc la resposta  UBUNTU, KUBUNTU i GNOME, programari lliure. Tinc un expert a casa.

Comentaris

1. Clint
    Re: MEME temps enrera!!!!!!!!!

Bé ja veig que tot i tenir dos companyes fora, has trobat es temps de fer el meme...coses de tenir un bon cap ;)

Clint | 14/12/2007, 17:03
  2. Jo Mateixa
    Re: MEME temps enrera!!!!!!!!!

Eiiii molt be!!!!!!! ara ja se una miqueta, no, no, una miqueta no, ara ja se molt més de tu!!!!

:-)

Petonets i bon cap de setmana!!!!!

Jo Mateixa | 14/12/2007, 20:07
  3. Andrea
    Meme

Si vieras la de memes ke tengo por hacer¡ como 5 creo yo jajja y nunca encuentro tiempo es ke tendre ke sentarme un dia y hacerlos todos juntos ke si no... Muy bueno este meme, se conoce mucho del autor... un beso..y me gusta mucho tu forma de vida en el pueblo..un poco de envidia si que me da jajaja otro besoo

Andrea | 15/12/2007, 01:41
  4. la poc pacient
    meme

Molt xulo el meme, en aquests moments és quan t'adonés com t'ha canviat la vida en només 10 anys!!!!

Jo agafo el repte a veure si avui al vespre estic inspirada i no molt esgotada i m'hi poso...gràcies per pensar en mi!!!

P.D: No et costa treballar amb el teu marit? jo no podria pas treballar amb el pare del Pol!!! (som incompatibles en temes de feina)...

Records!!!

la poc pacient | 15/12/2007, 11:02
  5. kpitana
    gr6 a tots per contestar

Clint- no creguis tenir un bon cap!! qualque vegada et fa treballar encara més per donar bona imatge i tot allò..

Jo mateixa - gr6 wpa!!! b7ts per tu.

Andrea - Trabajas demasiado..el poble està bé el que passa es que tots els pobles de Mallorca estan creixent molt aviat.. La construcció fa oi!

La poc pacient - Estic contenta de que t'animis a fer el meme. Treballar amb el meu home?!!, està bé no ens veim molt a la feina ell esta un pis per damunt jo, el que no es fàcil es no parlar de feina a casa. Ens vàrem conèixer a la feina així!!!

kpitana | 16/12/2007, 11:56
  6. Striper
    Re: MEME temps enrera!!!!!!!!!

Ostres m'ha sospres la canço El Vivir asi es morir de amor, també m'agrada a mi.

Striper | 17/12/2007, 05:20
  7. kpitana
    meme Camilo

Striper..no saps com m'agrada, també el Perdoname, Jamás,Algo de mi, som una fan, un poc friqui NO??
    Tenc ganes de fer un cd nostàlgic amb cançons del Camilo i del Raphael. b7ts

kpitana | 17/12/2007, 08:15
  8. la poc pacient
    Re: MEME temps enrera!!!!!!!!!

vaig tard amb el meme ho sé...fins avui no he pogut posr-m'hi i ara no funciona el bloc cat!!!
    aixxx

Petons.

la poc pacient | 18/12/2007, 21:02
Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

Amb suport per a Gravatars

Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS